Główną zaletą proponowanego modelu pod względem użytkowym jest zastosowany przedni most napędowy o dużym nacisku. Dzięki temu ciągnik ma napęd na 4 koła, a zwarta konstrukcja i duża wytrzymałość podzespołu pozwala na zamontowanie ładowacza czołowego o dużym udźwigu ok. 1600kg.
Kolejnym proponowanym rozwiązaniem technicznym wpływającym na wysoki komfort użytkowania jest zastosowanie nowoczesnej transmisji (skrzyni biegów) z rewersem, która ma 8 przełożeń do przodu i 8 przełożeń do tyłu. Opcjonalnie ciągnik może być wyposażony w przekładnię 12x12 z biegami pełzającymi. Z zastosowania nowoczesnej transmisji wynika kolejna, funkcjonalność WOM o dwóch trybach pracy - zależnym i niezależnym oraz dwóch prędkościach obrotowych 540 i 540E. Zalety dwóch prędkości WOM, w tym ekonomicznego to przede wszystkim nowe możliwości pracy z urządzeniami do sadzenia, uprawy gleby oraz oszczędności paliwa związane z uzyskaniem pełnych obrotów WOM przy mniejszych obrotach silnika. Przydatnym rozwiązaniem jest nowoczesny, trzypunktowy układ zawieszenia firmy CBM z podłączeniami hakowymi o udźwigu ok. 1800kg.
Wyposażenie standardowe ciągnika:
- skrzynia biegów z rewersem mechanicznym;
- szybkość jazdy ok. 40km/h;
- tempomat;
- napęd 4x4;
- dwuobiegowy układ pneumatyczny ze sprężarką;
- komplet obciążników przednich;
- regulowany zaczep transportowy CBM;
- ramiona hakowe II kat.;
- 6 wyjść hydraulicznych;
- oświetlenie robocze przód i tył (8 reflektorów);
- wentylowana i ogrzewana kabina z komfortowym fotelem firmy Granit.
Wyposażenie opcjonalne:
- skrzynia 12x12 (półbiegi pełzające - min prędkość ok 0.35km/h);
- przedni TUZ;
- klimatyzacja;
- szersze ogumienie (koła tylne i przednie);
- ręczna regulacja tylnego TUZ;
- dodatkowe obciążenie przednie i tylne;
- dolny zaczep rolniczy CBM;
- siedzisko z kompresorem pneumatycznym;
- radio z głośnikami;
- ładowacz czołowy o max udźwigu 1600kg.